Nacka forum

Hej hej!

Kom precis hem från Nacka Forum ni vet det ny öppnade köpcentrumet som dom byggt ut. Var verkligen super fint, tyvärr hittade jag inte mycket att shoppa men trevligt iaf. Köpte bara små prylar som shampoo, ansiktmask, hårspray och lösögonfransar. Har letat länge nu efter jeans och andra saker men finner inga, trist.
I vilketfall så var vi där nu på förmiddagen och åkte sedan hem hit till mig, stannade till och åt på Donken iofs först hehe.
Ska strax duscha och fixa ihop mina saker blir sedan förkrök hos Malin. Blir till att röjja på krogen ikväll igen, de är ju trotts allt Lördag + lönehelg hihi!

Igår var det filmkväll även det hos Malin. Såg Seven med Brad Pitt den var helt okej men inte riktigt så bra som jag förväntat mig men men...Hann även färga håret igår innan jag åkte hem till henne, blev riktigt bra ni ska få se bilder sen ikväll när jag fixat det =)

Så ser iaf min helg ut just nu, har inget planerat imorgon får väl se hur man mår först haha!



Ha en underbar Lördag, Love minna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0