Nu är det låånghelg!

Hej hej!

Äntligen Fredag igen veckorna bara flyger iväg men gillar iofs när varddagar försvinner snabbt. Igår var jag med Sandra efter jobbet, alltid skönt att hitta på något annat än bara sitta hemma och dega känns som man utnyttjar den lilla lediga tid man har då mer innan man ska upp och jobba igen. Möttes i centrum där vi kollade runt, tog varsin café late fast jag drack min innan Sandra han komma då jag var super trött efter att ha suttit på tåget ut från stan haha. Letade efter ansiktsmask på burk men hittade ingen alls(?) finns bara på engångs paket känns ju inte kul att köpa nytt varje gång! Kollade även på produkter jag ska köpa på Måndag när jag permanentat mig blir nog en hel del från Tony&Guy Sandra har deras produkter och dom ska vara bra, dyrt iofs men är dom bra så behövs dom. Ska köpa shampoo, balsam, inpackning och mouseé allt ska vara speciellt för lockigt hår. Vill absolut inte att håret ska se slitet och toffsigt ut.
Efter centrumet åkte vi och tvättade bilen (var med som stöd Sandra har fobi för biltvätten *blink*) sedan beställde vi pizza och satte oss hemma hos sandra och kollade på TV. Hon köpte även min päls till sin jacka så nu är den såld iaf.
Mycket mysig och trevlig kväll =)



Idag har det varit körigt på jobbet men nu är det ju långhelg för min del, har ju fått ledigt på Måndag.
Ikväll ska jag kanske träffa Natta en stund ska ringa henne strax och se hur vi skulle göra, sen senare ska jag och älskling antagligen hem till Sandra. Kommer komma dit lite folk ikväll men lär inte dricka något är inte nå party sugen (laddar inför kryssningen) lär åka därifrån rättså tidigt längtar efter att bara få lägga mig i sängen och sova.
På Lördag ska jag och älskling iväg och shoppa på Stinsens köpcentrum ser framemot det. Senare på kvällen är inget planerat men blir antingen filmkväll eller middag hos pappsen, får se!

Nu ska jag ringa och duscha, ha en mysig Fredag Love minna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0