Nu är det natt

Hej hej!

Ja här sitter jag vid datorn och klockan är snart 01.00 är super trött haha men har suttit uppe och fixat här med designen på bloggen och tycker faktiskt den blev hyfsat bra. Det enda som inte funkar är att länka till andra sidor fattar inte men om jag skriver ut hemsidans adress så försvinner den på sidan, hittar inte vart man ändrar det (irriterande) jaja.

Dagen har varit bra, sov ut läänge det behövdes verkligen gick sedan upp och åt en god frukost. Efter det duschade jag håret och sen åkte jag och älskling till Sickla C. Hittade inga kläder men blev en toning (funderar på att färga hihi), ansiktmask på tub (letat lääänge efter det) tonande ansikts kräm (ser ut som ett lik på dagarna utan smink) vantar och mössa från INDISKA. Lite småplock helt enkelt. Efter det bar det av hem till älskling där vi var en stund beställde sedan Thaimat och hyrde filmen 21 som förövrigt var riktigt bra, och åkte hem till mig.

Imorgon har jag ingenting för mig, älskling ska iväg och hjälpa till att ta upp sin syrras och hennes mans båt så jag får väl underhålla mig själv. Ska packa upp iaf det behövs luktar skabb i väskan haha...

Längtar inte till på Måndag då är det dax för jobb igen fy kan man inte alltid få vara ledig(?)

Nej nu ska jag gosa ner mig under täcket och sova extra läänge imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0