Onsdag igen då!

Hej!

Nu var det Onsdagen den 15 Oktober herregud vad dagarna springer iväg. Känns som det var 1 Oktober igår. För en vecka sedan skulle jag kliva på kryssnings fartyget Vicktoria om 3 timmar haha samt ha 2 galna dagar framför mig, men nu är det ju så att det redan har blivit minnen. Fick veta av Sandra igår att vi antagligen inte får låna hennes föräldrars bil så då blir det svårt att komma upp till Agnes nästa helg. Men får se om de inte går att lösa på annat sätt! Vill verkligen åka upp och se hur hon har det där i skogen.

Denna arbetsdag blev också kort, var inte mycket alls så slutade redan 13.00 (ibland har jag då ett riktigt slappt jobb) älskling kom och plockade upp mig iaf så åkte vi till lägenheten och jag skrev ner nummret till våran hyresvärd. Våran lägenhet höll ju på att bli bostadsrätt men igår så kom ju politikerna fram till att alla lägenheter som håller på att obildas till det läggs ner så den kommer förbli hyresrätt. Så med tanke på att den blev renoverad 1993 senast kommer jag ställa ganska höga krav på att den upprustas nu!!
Efter det åkte vi en vända till Länna och jag spanade runt efter en Laptop. Fanns en hel del men har hittat en som verkade riktigt bra hihi! Gick även in på Skopunkten och där hittade jag ett par bruna UGGS för bara 249:- kunde inte låta bli så köpte dom. I början av detta år gillade jag inte riktigt UGGS modellen men som sagt brukar vara så med det mesta men sen när man ser många ha dom så blir det oftast att man ändrar sig. Precis som med knästrumpor och liknande!
Tycker iaf att dom är riktigt fina och lagom varma att ha nu men även i vinter med lite tjockare strumpor.







SKOPUNKTEN 249:-

Nu sitter vi hemma hos mig och slappar. Blir väl middag senare och tidigt i säng. Bara 2 dagar kvar till helg nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0