Planer inför London!

Hej!

Äntligen Torsdag kväll, som varje Torsdag måste jag ju upprepa att det bara är en dag kvar till helg och det känns suuuper skönt!

Dagen har varit ganska kämpig, riktigt trist väder(som ni säkert märkte) och tungt på jobbet.Men som vanligt klarade man sig igenom det med. Efter arbetsdagen skulle jag åka och byta ut mina och malins biobiljetter till Highschool musical 3. Var ju och tog ut dom förra veckan men hon i kassan har gett mig fel datum. Vi har fått biljetter till Fredagen då vi ska upp till Agnes och inte Onsdagen då premiären ska vara (!). Så jag och älskling åkte till Heron City. Dessvärre var de inte biografen öppen och skulle inte öppna på flera timmar så får byta dom imorgon!
Åkte sedan förbi älskling och sen raka vägen hem till mig. Har sedan lagat middag och pratat med Malin i telefon i 100 år haha. Fick bilderna från kryssningen som jag ska lägga upp samt disskuterade London. Yes nu ska vi snart iväg igen och denna gång blir det London baby! Malins syster bor där just nu så jag, Malin och Sandra ska dit och hälsa på henne samt shoppa och festa såklart. Kommer bli super duper kul längtar som tusan! Kommer åka en weekend dårå alltså Fre-Mån, blir till att ta ledigt från jobbet igen och förlora en del pengar men jag är ung och man lever bara en gång. Får bara hoppas att min chef inte börjar tror att jag smiter undan haha!

Men just nu så ska vi planera för resan upp till Dalarna nästa helg. Kommer få låna Nattas bil hon har inte körkort ännu men Sandra sitter vid ratten. Så det blir jag, Malin, Sandra och Natta som kommer och våldgästar Agnes över en helg haha! Blir inte tråkigt med dom tjejerna i en stuga!

Så just nu händer det en hel del, får ju inte glömma att jag flyttar hemifrån om ca 2 veckor och ska ha ansvar för en lägenhet? tur att älskling är med. Samt ska ringa ungdomsmot, COMHEM samt hyresvärden också *phuw*

Imorgon är det inplanerat filmkväll hos Sandra jag, hon och Malin. Ska se skräckis och mysa i hennes stuga, perfekt på en Fredag!

                                            
crazzzzy cruise!!!

Nu måste jag i säng, åter igen efter 21:00 jag kommer vara död imorgon =) pussar!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Bra att natta kan oxå!! sms:ade natta o sa åt henne att komma ihåg o byta däck innan, ni kommer inte uppför berget annars :P men iaf, du kan väl hälsa laget runt - ta med varma kläder, egna lakan o .. ö.. sprit? xD haha. puss!

2008-10-17 @ 18:46:16
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Agnes

Juste, vad var det du ville ha hjälp med, ang bloggen?

2008-10-17 @ 18:51:36
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0