Två dygn borta

Halloj!


Ashley Tisdale spelar så sjukt bra i Hischschool musical filmerna,
love hennes hårfärg på bilden också!


Ja nu kommer jag bo hos älskling till på Lördag så kommer nog inte bli mycket bloggande dessvärre (hans dator är fortfarande trasig) men ni vet iaf vart jag kommer vara. Hans föräldrar åkte till Sälen idag så vi blir tvugna och vara husvakt! aja närmre till jobbet iaf.

Dagen har varit aaahhh jobbig och morgondagen kommer bli värre. Men jag fick min löne spec idag och kan säga att den piggade upp mig hihi =) ritch bitch.
Igår vart det ju bio på kvällen, var på premiären av Higchschool Musical 3. Filmen var as kalas bra och Zac Efron är ju ögongodis för dom flesta. Minus var väl att jag blev sparkad i ryggen hela filmen av en skit unge samt att alla satt och pratade samt prasslade klarar inte av det. Men vad ska man förvänta sig när man är och ser en barnfilm (?) HAHA.

Kvällen kommer bli lugn, ska strax åka hem till älskling igen och äta middag. Sen blir det tidigt i säng har sovit för lite denna vecka med. Har inga planer inför morgondagen så får se vad man hittar på. Blir iaf utgång på Lördag med flicks<3

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0