ut i natten strax!

Hej hej!

Sitter just nu hemma hos Sandra och förkrökar, ska strax göra oss iordning och sticka ut i natten. Blir till att dra till SIX SENSE får hoppas de blir en galen kväll =)

Igår var det filmkväll här hos sandra med henne, Malin och älskling. Såg fört filmen the Ruins som var lite skrämmande men mest töntigt. Såg även filmen "huset vid vägens ände" som är en B-film som en kille på mitt jobb hade gjort haha, han lurade i mig och sa att det var en "vanlig" film men när jag sedan såg han i filmen fattade jag att han hade lurat mig. I vilketfall så var filmen faktiskt helt okej, de ska han få veta på Måndag!

Idag var jag och älskling förbi Haninge C och jag köpte en fin klänning som jag ska ha ikväll samt ett korsett midje skärp! Riktigt fint ska fota outfiten sen! Blir även till att ha vinterjackan i natt kommer vara skit kallt ute.

NU BLIR DET PARTYY, BYYEE!!

Kommentarer
Postat av: Therese

snygg design :)

2008-10-19 @ 16:04:10
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0