Walle en söt robot

Hej hej!

kom nyss hem från bion som jag var och såg med älskling och min lilla syster på 10 år. Var och såg filmen WALLE som var riktigt bra. Dom flesta har väl redan sett den vid det här laget men ingen av oss hade det så eftersom den passade för Maja med blev det den. Köpte massa snacks haha skämde bort min lilla syster med både poppcorn och chees chips jag är väl en riktigt snäll stora syster =)

Är på bra humör faktiskt är alltid kul när man får vara det. Allt på jobbet gick super snabbt, hade åter igen en JBD-dag så slutade 12.15 YIPPIE! super skööönt. Får hoppas de går snabbt imorgon med då jag måste hem och packa ihop rummet nu. Som tur är flyttar vi ju bara till ca 70% så tar inte med mig allt men blir ju ändå en hel del. Mycket att tänka på....På Torsdag ska jag och älskling på en visning av en 2:a det lär bli kul. Vet dock inte hur bra läget är på den men den var riktigt fint renoverad med allt man kan önska sig. Köpte även en almenacka idag så nu kan jag ha bättre koll på allt som händer. Måste ju även tänka på att jag ska till London nästa helg så de är fullt upp.

Men nu har klockan hunnit bli mycket så ska sminka av mig och kolla på desperate houswifes sen blir det bums i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0