ÄNTLIGEN KRYSSNING!

hej hej!

Phuw...är helt slutkörd i kroppen kom nyligen hem från gymmet och körde verkligen stenhårt idag (i mina nya tränings kläder) är alltid så skönt efteråt man blir pigg fast utmattad på ett bra sätt. På jobbet var allt somvanligt. Imorgon kommer det vara riktigt körigt men får stå ut med det. Ska även gymma imorgon med så lär vara helt slut när helgen kommer.
Ska strax åka hem till älskling, kommer bo där tills på Fredag så har packat ihop det jag behöver.
Igår ringde Sandra mig och sa att det kommer bli en party kryssning den 8 Oktober med en massa folk så ingen av oss tvekade sa till chefen idag att jag behövde få ledigt och bokade nu när jag kom hem! Så det är klappat och klart. Åker den 8 Ondsdag mot Tallin och kommer hem på Fredagen! PAAARTTYYY!!! Längtar så nu ska bli riktigt kul haha.

Men kan inte skriva mer just nu har lite brottom ska handla samt laga middag sen duscha och se Top Model!



Ha en skön Onsdag, Love minna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man åka kryssning när man är 18år :P är det inte 20 eller 21 årsgräns där?



Fin blogg, hoppas du får en härligt dag



Kram

2008-09-25 @ 11:10:18
Postat av: minna

Ja det får man göra men enbart på veckodagarna, under helgerna är det 21 års gräns på kryssningsfartygen =) vi åker ons-fre så då är det tillåtet! Vi är ett gäng sóm åker så party blir det.



Tack så hemskt mycket, detsamma kram!

2008-09-26 @ 17:45:08
URL: http://minna89.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in* :)

2008-09-26 @ 17:52:17
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0