Äntligen Måndag

Hej hej!

Ja nu var det äntligen Måndag igen, varför jag säger äntligen beror på en hel del olika saker som jag fortfarande inte vet om jag orkar skriva om eller inte. Men kan iaf säga att min helg inte blev så lyckad...

I Lördag var vi till Modelhouse super fin lägenhet där man blev sminkad och fotad. Man får en gratis sminkning som egentligen ska kosta 500kr, den SÖG! Har aldrig varit med om så dryga och dåliga sminköser fy. Äckliga skabb penslar som dom aldrig tvättat och själva var dom kassa på att sminka. Hackade en i ögonen med allt och sket fullständigt i resultatet. Självaste fotningen var rolig med oseriös. Fotografen verkade inte ha någon koll så på varannat foto har han missat självaste bakgrunden och fått me ett element eller fönster m.m, kul(?) Agnes är super mycket bättre!!!
Fick sen betala 800:- för dåliga bilder med fult smink...öhh!

Kvällen började hos Malin med förkrök. Även Natta kom förbi med singstar så vi sjöng kareoke och drack. Åkte sedan in till Sixsense i stan och festade. Kvällen började väl okej men slutade i katastrof. Jag gick hem gråtandes på gatan med Natta i telefon och älskling körandes för att komma och plocka upp mig...Sandra & Malin blev kvar för efterfest...
Har en stor klump i hjärtat som vägrar släppa taget och jag vet inte om något kan bli som det var förut igen. Allt är uppoch ner och vad jag än gör/säger så duger det ändå inte.
Vet inte om jag ska eller orkar be om förlåtelse, varför lägga ner energi på det om ni ändå inte bryr er om ni förlorar mig eller inte(?)
(Lyckades även ramla i trappan påväg ut så slog nästan ihjäl mig, skit halt golv, ont i rumpan nu =( )

I Söndags var jag och Natta på bio och såg Patrik 1,5. Den var riktigt bra båda behövde verkligen skratta. Så efteråt kändes de lite bättre. Fikade även innan och pratade massor massor! Alltid skönt att berätta för någon hur man mår och även hon behövde prata ut en hel del. Efter bion kom älskling och plockade upp oss och sen bar det av hemmåt.

Idag sket jag i jobbet. Känner mig så trött på allt så när jag vaknade imorse mådde jag piss så jag sjukskrev mig och somnade om. Var riktigt skönt att få sova ut och rensa hjärnan. Ska gymma med älskling om ett tag sen imorgon måste jag till jobbet!

Hoppas eran helg var mer lyckad än min.

Love minna


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahaha, jag vet att jag är bättre hahah ^_^ men jag älskar "flummbilden" på er tre :D :D tihi!

2008-09-15 @ 18:29:55
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Minna

Ja verkligen bättre! bilderna var inte värda priset. Haha ja den är fin fast skulle ju ha kunnat fota liknande gratis haha XD <3

2008-09-15 @ 19:26:18
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0