BAKIS? YES I`M.

Hej hopp!

Här sitter jag hemma vid älsklings dator och väntar på att han ska ha hjälpt sina föräldrar med vad de nu är han ska göra så vi kan åka och handla middag. Har iofs precis stigit upp och ätit en stor frukost haha men måste iaf planera middagen nu.

Hur var gårddagskvällen då? Jo den var verkligen super trevlig! Kände inte många där, eller kände igen gjorde jag en hel del folk från min gymnasie skola men inga man umgåtts med. Men kvällen blev iaf lyckad. Var hemma hos Linns mamma som bor i ett typ radhus/lägenhets ställe. Var en hel del folk och en hel del drickande och pratande. Senare på kvällen blev de mer röjj haha och typ alla var på dansgolvet. Många gillade min "kärleksdrink" som vi fint döpte den till. Nämligen en grogg på Absolut vodka, cassis nour FUNLIGHT samt sprite och små söta isbits hjärtan från Linn haha! Så den bjöds runt lite överallt. Blev väl lagom med dricka men är förstås bakis idag men de tillhör. Kvällen slutade iaf runt 03.00 då vi blev tvugna att stänga av musiken pga klagomål! Så älskling kom och hämtade mig, Natta och Jenny.
Tack för en trevlig kväll!

(Bilder kommer senare ikväll då jag inte har med mig USB sladden till kameran)

Hoppas eran Lördag var lika lyckad =)

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0