Dagarna flyger iväg

Den här veckan har verkligen bara flygit iväg. Pratade om det idag med Natta när vi promenderade mot cafét att det kändes som det var Söndag igår haha när vi var på bio men de var ju 4 dagar sedan! Ibland segar sig tiden fram och ibland flyger den iväg konstigt det där. Gillar iofs när veckodagarna försvinner snabbt men helgerna får gärna kännas låånga.
Dagen har iaf varit okej, blev körigt på jobbet med 4 sjuka så fick jobba lite extra men de gick bra. När jag slutat åkte jag in till stan dårå och mötte Natta. Vi gick till Kulturhuset och tog en fika samt snackade en massa. Så skönt att prata med henne hon är väldigt bra på att förstå och lyssna utan att dömma men samtidigt kan hon säga emot om hon tycker annorlunda! Satte oss iaf högst upp i kulturhuset vid fönstret så hade utsickt över plattan. Tog varsin onyttig bakelse han i kassan frågade om vi ville ha 1 kg grädde eller 2 kg till, han hörde nog när jag sa till Natta att vi skulle synda nu. Han bara öste på grädde sen hahaa. Var kvar där till halv fem sen skulle Natta iväg och jag skulle hem.
Imorgon blir det antingen krogen eller filmkväll får se hur sliten man kommer va. Natta skulle ut med Linn mfl så Sandra och jag kanske ska med dom men annars pratade vi om att bara mysa hemma hos henne så vi får som sagt se.
På Lördag och Söndag har jag inget planerat så får se vad som händer, är skönt att inte vara uppbokad då kan man göra lite vad man känner för!

Men nu börjar strax Top Model sen blir det tidigt i säng ikväll igen, skönt med helg imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0