Ett riktigt kap!

Hej hej!

Idag är jag på bra humör och det är riktigt bra allting. Det är sånna här dagar man lever för då när man är så sjukt ledsen och irriterad så man bara vill gräva ner sig. Allt på jobbet gick bra, var en riktigt lätt dag så slutade redan 13.00 ibland men bara ibland så gillar jag faktiskt mitt jobb, även fast jag börjar känna ordentligt att det är dax för något nytt. Ska ju jobba kvar året ut men sen har jag nollkoll på vad jag vill(?) orkar inte plugga men vill inte sitta fast på typ jobb som kassör på konsum eller nått (det man får utan extra utbildning eller andra meriter) aarrhgg orkar inte prata om det nu,
 I am Happy!

Efter jobbet åkte jag hem till älskling, vi skulle ha åkt och gymmat men båda var sjukt trötta jag somnade t.o.m hemma hos han när han försvann ut i ca 10 min haha. Så vi skulle hem till mig men påvgen svängde vi av och kollade runt i Länna ett tag. Precis när vi skulle åka därifrån fick vi syn på en stor butik som hade total utförsäljning av sportkläder (!) affären hette Sportbutiken(passande namn) och det var himelriket. Jag som velat ha nya träningskläder länge men inte kunnat lägga ut flera 1000 kr på skor, linnen och byxor m.m så fanns allt där inne men för 50-70% REA!
Så jag hittade ett par träningsskor, ett Nike linne med "inbyggd" sport BH super skön, samt ett par tunna Nike byxor perfekt för gym där det alltid är så sjukt varmt!

                  

           
(klicka på bilderna för förstoring)

- Nike linne/samt BH 200:-, 400:-
-Nike Byxor, 200:-, 500:-
-Skor 225:-,750:-

Samanlagt 625 kr för en hel tränings outfit! Gissa vem som ska till gymmet imorgon(?)

Hoppas eran dag var rolig och trevlig!

Nu ska jag vila och se TV om lite mer än 1 timme börjar Top Model sen blir det sängen.

Love minna

Kommentarer
Postat av: Saddie

jag älskar dina träningskläder! ge mig!! <3

2008-09-23 @ 20:26:41
URL: http://saddie.blogg.se/
Postat av: Agnes

Snyggt, och kul med priset :D

2008-09-24 @ 00:33:27
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: minna

Svar Saddie: Tack så mycket gumman prövade dom idag riktigt sköna :D <3



Svar Agnes: Tack, ja det var verkligen värt pengarna! XD

2008-09-24 @ 17:17:42
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0