FREDAGS MYS!


Hej hej!

ÄNTLIGEN KOM FREDAGEN! Så sjukt skönt, trodde aldrig jag skulle få komma hem då det var grymt tung på jobbet men dagen gick iaf ganska snabbt och så vips var det slut för idag och trevlig helg! Älskar att höra när chefen säger TREVLIG HELG då blir man typ helt till sig och super glad, då vet man att man har 2 dagar ledigt YES!
Kan ju vara negativ och tänka 2 dagar kvar till Måndag...men känner inte för att vara det nu!

Är just nu hemma hos mig, jag och älskling har lagat middag och kollat på TV. Skulle egentligen ha duschat men orkar inte så gör det imorgon innan stan istället. Om ett tag kommer Sandra och Malin hit. Vi ska hyra film och ha en riktig MYS Fredag. Det blir alldeles lagom är så slut i kroppen så gå ut och parta är inte på menyn denna kväll iaf, men imorgon ;)

Har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska ha på fotningen imorgon *suck*. Är sjukt svårt. Funderar på en outfit med lite mer vardag i som typ jeans med pumps och topp och andra outfiten lite mer glamour som klänning eller liknande. Men har som sagt inte ens prövat något än haha....hm.
Ska ju även försöka välja outfit till krogen imorgon aarhhhg blir galen, jag går naken HAHAHA!

Nu ska jag tillbaka till älskling i soffan.

Ha en underbar Fredag! Love minna



Tycker den här mössan samt benvärmarna är sjukt söta!
Kommer från NUKNUK.se.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag älskar benvärmarna!! :o :o <3

2008-09-13 @ 01:42:49
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0