GE MIG HELGEN!

Hej hej!

Ojoj nu vill jag verkligen ha helg fattar inte hur man kan vara så trött(?) har iofs gått upp 05.00 hela veckan. Längtar så till att bara få sova så länge man vill en morgon! Ska nog försöka göra det i helgen, fast inte på Lördag då blir det stan och Modelhouse.
Dagen har varit bra gick snabbt och smidigt på jobbet så kom därifrån redan 13.00 idag med! Åkte direkt hem till älskling och vi åkte sedan till gymmet. Jag körde mest kondition är så skönt att springa och röra på sig man känner verkligen att det är bra för kroppen och sedan efter träningen är man piggare än innan(?) verkligen super!
Nästa vecka ska jag boka tid för ett Body Pump pass nu när man kommit igång lite. Vill ju klara av att köra igenom hela passet.
Efter träningen åkte vi hem till mig och åt middag och nu ska vi bara slappa vid TV:en fram tills det är dax för sängen. Ska kolla på Top Model ikväll igen, är lite roligare nu när dom sänder fler avsnitt per vecka då hänger man med bättre! Tycker faktiskt att denna säsong har börjat mycket bättre än förra och tycker tjejerna som deltar är bättre än förra säsongen. Fast är ju somsagt trist att domarna alltid kör på ungefär samma utseende på tjejerna. Typ den fula, den snygga, den lite tjocka, tjejen med agressiv attityd osv. Dom har ungefär samma personligheter i huset denna gång som alla andra men men...
Imorgon är det iaf FREDAG! Kommer vara grymt tung på jobbet men när man klarat det har man iaf 2 dagars ledighet igen. Har inte mycket planerat imorgon kväll, ska kanske träffa malin & sandra och ha filmkväll eller nått annat lugnt. Men på Lördag händer det lite mer =) fullbokat dag. Söndag ska jag försöka att ha öppen. Vill helst bara sova och ta det extra lugnt så man laddar batterierna inför en ny vecka.
Har pratat med mamma nu om lägenheten och allting så nu är det iaf bestämt. Den första November får jag och älskling tillgång till lägenheten då flyttar hon som bor där ut och vi får göra hur vi vill! Min styvfar ska prata med värden om att få den renoverad men vi har beslutat att om dom inte går med på det kommer vi byta den till något annat! Spännande, har redan tittat lite och det finns många fina lägenheter iih!

Nu blir det TV och sängen mmhh skönt att få sova igen!




Vad sägs om detta ställe i helgen tjejer? Sense? verkar vara en krog med drag ;)


Kommentarer
Postat av: cissi

är du modell =)? kul.

2008-09-12 @ 18:32:47
Postat av: minna

Nejnej, de är jag inte=) ska till ett företag där man blir fotograferad gratis och sminkad sen får man köpa bilder av dom. Vilken privatperson som helst får gå dit! kram

2008-09-12 @ 19:42:11
URL: http://minna89.blogg.se/
Postat av: cissi

okej för du skulle passa som modell :D! hoppas bilderna blir bra!

2008-09-13 @ 18:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0