Lat helg=skönt

Hej hej!

Lördag kväll nu känns ju jobbigt men samtidigt så är man ju iaf ledig imorgon med. Denna helg kommer bli riktigt seg och lat haha. Igår var jag till Sandra vi skulle kanske ha dragit ut men det blev inget så vi såg typ 3 filmer och snackade samt år B&J och drack kaffe. Riktigt mysigt i hennes fina stuga! Dessvärre så var väl filmerna inte dom bästa haha men de gjorde inte så mycket. Åkte från henne runt 03.00 sjukt trött men är det helg så!
Idag har jag och älskling varit till Vällingby C och shoppat, eller han har jag sparar. Kollade på en del kläder hittade en super snygg svart päls (oäkta såklart) tycker faktiskt päls kan vara snyggt får se om man köper någon nångång.
Åkte sedan till en restaurang på Kungsholmen där jag jobbar och åt god Thaimat, mums! Satt där ett tag och åkte sedan hit till älskling där vi är nu. Kvällen är väldigt oplanerad. Ska kanske iväg och träffa Robin och Sandra, snackade även med Natta om att vi ska se film men hon är hos Jenny på Ekerö så skulle höras senare. Så vi får väl se vad som händer!
Morgondagen är också den oplanerad, ska väl sova och lata oss en hel del hihi.

Hoppas eran helg är bra och fortsätter vara det =)


Sexigt monster ur den sugiga filmen Wrong Turn 2, se den inte haha!

Nu ska jag lägga mig isängen igen bredvid älskling.

Love minna

Kommentarer
Postat av: Emmi

Wrong Turn var inte direkt den bästa filmen haha. Skabbmonster xD

2008-09-25 @ 16:47:14
URL: http://einbahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0