Mår lite bättre

Halloj!

Hoppas allt är bra med er, med mig är det helt okej! Kom nyligen hem till älskling från gymmet och satte mig nu här för att skriva lite. Igår pratade jag med Sandra i telefon, det kändes väldigt skönt har haft en klump i magen sen i Lördags men nu mår jag lite bättre. Sen är det alltid svårt att besluta vem som ska ringa hit och dit egentligen så ska man ju bara ringa men om de är bråk så blir man alltid förvirrad och vet inte om personen vill eller inte vill att man gör det...
Idag vart det jobb igen, snackar med en as skyst snubbe på jobbet som heter Nisse haha verkligen riktigt rolig! Har ganska mycket gemensamt så pratar hela tiden så nu går tiden lite snabbare nästan för snabbt för jag hinner knappt med att göra allt pga att vi pratar så mycket ha!
Efter jobbet blev det gymmet med älskling samt Robin. Har haft sån otrolig träningsvärk så ville inte gå på Body Pump passet idag, blev ett lite lugnare pass men det känns ändå. Efter passet tog jag och älskling våran protein drink super bra, stärker verkligen kroppen.
Så nu sitter vi här om en timme blir det middag sen ska vi hem till mig och jag ska duscha samt se Top Model blir tidigt i säng ikväll är väldigt trött!
Imorgon ska jag in till stan efter jobbet och fika med Natta, ska bli mysigt. Lär gå runt och kika lite i butiker med men jag ska inte köra något! Inga pengar kvar knappt haha, vill ha lööön!

Pratade även med Nattas killkompis Robert idag som är frisör skulle ju få en gratis permanentning samt klippning av honom minns ni(?) och nu är det bokat, Måndag den 6 Oktober 08.40 har jag tid. Väldigt tidigt men eftersom han går frisör utbildning ska dom ha längre tid på sig. Såklart är man lite nervös att någon som inte gjort det så ofta ska göra det men jag får det helt gratis och permanentning kostar mycket samt så har jag sett vad han kan och han är riktigt duktig.

Men nu ska jag vila innan middagen!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0