MÅSTE SPRINGA!

Hej hej!

Då var man hemma igen efter första arbetsdag efter semestern. Var sjukt segt att ta sig upp imorse när väckarklockan ringde. Snoozade en hel del haha. Gjorde ju inte saken bättre att det ösregnade ute så man hörde vattnet slå mot fönstret...uuuhh ville bara dyka djupt ner under det varma täcket (men det gick ju inte)
Dagen gick iaf relativt snabbt även om de var lite körigt på jobbet och lite krongligt att hoppa in sådär efter att ha varit borta men kom iaf snabbt in i allt igen så nu känns det knappt som man haft någon semester.
Pratade även med chefen idag och det ser ut som om jag har jobb året ut och det känns faktiskt skönt! Då kan jag koncentrera mig helt på körkort och så och sedan börja plugga till våren. Vet inte helt än vad jag vill men om de inte skulle bli plugg ska jag iaf söka nytt jobb då. Men chansen att få något ökar om man haft längre anställning tidigare så jag tar detta som en erfarenhet, även om de inte är vad jag vill jobba med resten av livet. Alla måste ju börja någonstanns!
Nu ikväll blir det lugnt. Älskling har kommit hem från jobbet så vi ska laga middag och sen MÅSTE vi ut och springa så ska försöka tagga till! Vet att jag mår bra och är stolt efteråt men måste ta steget utanför dörren först bort från TV och dator! Efter löpningen ska vi tillsammans försöka skriva ihop ett bra CV åt älskling som ska söka nytt jobb, sen blir det antagligen sängen så man orkar imorgon med!

Med tanke på att jag antagligen har jobb hela hösten är det inte helt omöjligt att det blir flytt snart. Är super sugen på att få flytta hemifrån bara jag och älskling, renovera och fixa till så vi får det som vi vill ha det! Självklart kommer de ta  tid men tillenbörjan vill jag ha ett eget ställe där vi bor utan föräldrar! Men först ska älskling få ett ordentligt jobb haha.

          
Hittade en bild på oss från helgen innan vi åkte utomlands haha! jag, Malin, Sandra, Jenny och Natta på The Ice!

Dax att laga middag, förresten jag är på skit dåligt humör BLÄÄÄÄ!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0