Middag ikväll.

Äntligen fredag igen, vad skulle man göra om man inte hade underbara helger att längta till? Det gör så man har något att se framemot och då orkar man med att jobba hela veckan!

Har inte haft tid/ork att skriva blogg på någon dag. Men nu är det ju helg så nu har jag tid och när jag sovit ut imorgon har jag ork med hehe. Denna vecka har jag och älskling varit duktiga. Har ju pratat länge om att komma igång med träningen men har inte blivit av. Men nu tog vi oss i kragen och har satt igång ordentligt. Gymmade Måndag/Onsdag och joggade igår så nu har man träningsvärk haha. Nästa vecka ska jag köpa gymkort sen boka tid till Body Pump pass samt spinning. Har även blivit bättre på vårat snask ätande så det här ska gå bra!
Igår lyckades jag göra en riktigt pinsam grejj på jobbet under lunchen. Hade som vanöligt dukat fram ett glas med vatten vid min plats samt tagit dagens Aftonbladet och stog och väntade på att micron skulle bli klar. När maten blivit varm tog jag den och gick bort till min plats, drog ut stolen och PANG! Hela stolen ramlar isär under mig HAHA. Alla i fikarumet typ flög upp av braket. Själv satt jag där på golvet och såg ut som ett riktigt frågetecken! Stolens ena framben samt bakben hade ramlat loss från stolen så den föllsamman, så typsikt att det ska hända just mig(?) som tur var skadade jag mig inte haha men nu hoppas jag att dom byter stolar så man slipper bli sittandes på golvet under lunchrasterna!

Ikväll ska jag och älskling på middag hos min pappa. Var ett tag sedan nu så ska bli trevligt. Lär få berätta om resan igen och såklart äta god mat. Min pappa är en riktig höjdare på att laga mat! Senare åker vi hem till mig och sover länge!
På Lördag ska jag och älskling in till stan och köpa en höstjacka han velat ha. Har fortfarande inget planerat inför kvällen men blir antingen filmkväll hos Sandra eller utgång med Natta mfl.

Nu måste jag springa och sminka mig så vi inte blir sena.



Ha en trevlig Fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0