Party ikväll!

Hej hej!

har inte haft någon dator så därför har jag inte kunnat skriva några inlägg på någon dag. Älsklings dator har fått virus så den ska inte användas!
Just nu sitter jag här ny duschad och väntar på att älskling ska komma med maten, har beställt hem kina mat så ska lyxa lite ikväll. Efter det ska jag hem till Malin där ska vi fixa oss och förkröka lite sen möter vi upp Sandra i centrum och så blir det ut i natten och parta. Får se vart vi går men ska iaf en stund till Nivå 22.
Igår var jag till H&M och köpte två ansiktsmasker, dom var riktigt sköna använda dom nu efter duschen känner mig super fräsch och ren! Köpte även lite annat smått som lösögonfransar, ögonfransböjare med värme, örhängen samt ny mascara. Ska pröva mascaran ikväll får hoppas den är bra!

Men nu har jag inte tid att skriva längre för nu kom älskling med maten=)

ha en trevlig Fredag, Love minna!



Blir kanske 360 ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0