Rubrik

hej hej!

Tisdagkväll igen. Tänk vad dagarna bara försvinner och kommer aldrig tillbaka igen? Sorligt när man tänker så. Då börjar man fundera på vad man gör med sitt liv och vad denna dag gick åt till, gjorde jag nått kul? nått bra? nått lärorikt? vet inte, vet bara att jag steg upp i gryningen, jobbade, tränade hårt och lagade middag. Så ser ju ingefär alla varddagar ut och kommer se ut ett bra tag framöver....blää trist!

Om jag fick bestäma skulle jag göra roliga och lärorika saker varje dag. Resa runt bland folk, se saker, jobba med massa olika människor, se och upptäcka nya platser hela tiden. Men de är väl sånt man kommer ånga då man ligger på sin dödsbädd att man aldrig bara gjorde just det, levde!
jaja som sagt dagen såg ut som vanligt inget direkt speciellt eller extra roligt/tråkigt m.m. Gym passet gick bra. Har planerat upp mina pass nu hur dom ska se ut. Blir 30 min kondtion, sen 30 min styrka och då mest mage, ben/rumpa samt lite överkropp med bröstmuskler och armar sedan rygg. När man kört igenom det avslutar jag ibland med roddmaskinen eller lite mer kondition beroende på eller så avslutar jag bara med stretching påengång 10 min.
Fast imorgon ska jag försöka få en plats bokat på Body Pump passet 17.00 men får se om de finns några kvar!

Nu ikväll lagade jag mat, blev soppa haha nyttigt värre. Tog även en proteindrink efter träningspasset som ska stärka och ge energi till musklerna samt hjälpa fettförbränningen på traven.

Är nu beslutat när jag får tillgång till min lägenhet, hon som vi hyr ut den till flyttar den 1 November sen är den tom! Jag och älskling ska försöka få den renoverad men om dom inte går med på det ska vi byta den till en 2:a med balkong! Längtar tills vi flyttar ska bli så skönt att skapa ett eget hem och slippa föräldrar och allt...bara du och jag!



Nu är det Top model 10!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0