SKÖN TISDAG

Halloj!

Tittade precis på klockan och den är bara 18.00! Blev helt förvånad va lite den var. Trodde att den som vanligt skulle visa 21.00 eller nått så man blev medveten om att det började bli dax att gå i säng. Men nu har jag ju flera timmar kvar haha. Som ett litet barn som inte vill gå och lägga sig.
Dagen har varit bra, riktigt bra. Var super lugnt på jobbet så slutade redan 13.00! Åkte direkt hem hit till älskling och har sedan bara tagit det lugnt medans han var ute och hjälpte sin pappa. Blir kvar här inatt så blir det lite närmare till jobbet imorgon!
Ikväll börjar Top Modell 10. Har egentligen börjat tröttna lite på den serien men tänkte ge den en chans iår igen så får vi se om de är några intressanta deltagare. Förra årets säsong var skit tråkig. Dessutom är det nästan precis samma varje säsong, samma fotograferingar och liknande människor i huset. Känns inte som dom försöker med något nytt, men som sagt ska ge det en chans(!)



Längtar till på Lördag. Då ska jag, Malin och Sandra till Modelhouse i stan och bli fotograferade. Ska bli riktigt spännande. Har egentligen inte råd att köpa deras bilder då dom kostar en hel del. Men får se gillar man någon riktigt mycket kan de ju vara värt en slant! Ska ha med två uppsättningar kläder, har inte bestämt vad men ska pröva lite!
Sneare på kvällen ska vi ut på krogen och röjja får hoppas denna gång blir lyckad!



Såg att dom fått in en hel del söta saker på GLITZY.se.
Älskar både Vanessas och Nicoles outfits verkligen min stil vill ha hela alltet! taighta jeans med pumps eller som Nicole med skoletter. Stora mjuka tröjjor matchade accessoarer.

Nu ska jag lägga mig i sängen med älskling och se på TV!

Ha en trevlig Tisdagskväll.

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

ÅÅÅÅH top model <3 får se det på youtube x'D :D

2008-09-10 @ 01:03:28
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0