Söndag... igen?

Hej!

Ja nu var det ju plötsligt Söndag igen? jag blir ju galen på hur dagarna flyger iväg och känns knappt som man fårr något gjort. Har iaf haft en mysig och slapp helg var riktigt skönt. Igår vart det filmkväll hos Natta. Hyrde en Svensk film som hette Angel samt köpte hem chokladpudding haha svulla! Filmen var helt okej och vi hade det väldigt mysigt. När filmen var slut kollade vi på en massa gamla bilder och snackade en hel del. Åkte därifrån runt tolv.
Idag har jag och älskling varit till Skärholmen C samt Ikea. Har blivit riktigt fint det stora köpcentrumet jag som inte ska shoppa köpte dessvärre lite saker men men är glad över dom iaf. Älskling hittade även en höst jacka som han letat efter så länge. På Ikea tittade vi bara på en del saker vi ska inskaffa till lägenheten när vi flyttar. Är alltid kul att planera för framtiden. Efter det blev det lunch/middag på MAX haha, har varit väldigt onyttig denna helg så nu blir det träning och sallad nästa vecka.

Imorgon blir det jobbet igen, lär bli lite körigt men får genomlida det. Efter jobbet ska jag hem till Malin. Vi har inte setts på mer än en vecka nu. Har varit lite krongligt mellan oss ett tag så nu ska vi prata ut ordentligt. Känns skönt man mår aldrig bra när det är stökigt och bråkigt med nära vänner.
Efter det ska jag försöka hinna med att gymma ett ordentligt pass. Har inte mycket planerat nästa vecka. Förutom jobb och träning dårå. Ska väl försöka parta lite till helgen förhoppningsvis då Sandra är ledig och alla är hemma. Köpte dessutom en ny krog klänning idag, den vill man ju gärna inviga =) heh.
Är ju löne helg med så då kan man ju lyxa till det lite!

Hoppas ni hade en trevlig helg!


Jag & jenny för 2 veckor sedan. (foto Natta)

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0