STAN & TRÄNING

hej hej!

Hoppas allt är bra, med mig är det iaf helt okej. Är lite trött bara men annars så mår jag bra. Idag var jag somsagt ledig. Älskling skulle ha åkt till jobbet imorse men sjukskrev sig istället och låg kvar i sängen med mig. Gick upp runt 08:30 och tog en varm skön dusch, fixade mig och fick sedan skjuts till Huddinge C där jag tog sällskap med Malin och Sandra in till stan. Där vandrade vi runt ett tag och snackade. Köpte det nya tereminskortet idag *suck* sjukt dyra priser SL har. Så nu måste jag spara in ordentligt. Ska även köpa gymkort men har inte bestämt mig än vad jag ska ha. Antingen 6 månaders kort, 1 månadskort eller klippkort. Vet ju inte när jag flyttar hemifrån så vet inte om jag kommer vara kvar på samma gym i 6 månader så det lutar mer åt 12 gångerskortet så får jag fylla på efterhand som jag tränar.
Var iaf inne i stan ett tag och fikade och dom berättade allt från Bulgarien resan som verkade varit lyckad. Lite mer party över den resan än min och älsklings haha kan man ju lugnt säga!
Tog sedan tåget tillsammans och älskling plockade upp mig igen i Huddinge C. Ingen av dom två är sugen på att festa ett tag framöver medans jag vill parta, inte så konstigt iofs jag har inte festat galet på hundra år känns det som! Men vi får väl se vad man gör nästa helg. Pratade iaf om att ta en filmkväll snart och se skräckis alltid lika kul =)
Efter stan så åkte jag och älskling och gymmade. Var även det hundra år sedan så kände verkligen hur man tappat kondisen. Men ska gymma imorgon igen och ska även ta mig ut och springa några dagar i veckan samt gå på Body Pump pass och Spinning. Body Pump är grymt tungt men det tar som tusan och Spinning är super kul med bra musik!
Tog deras schema över passen så ska planera in så jag  fösöker gå samma tid varje vecka! Ska även boka tid för ansiktsbehandling har övertalat älskling att gå med mig hihi så ska göra det tillsammans denna vecka eller nästa!

Känner ni igen spelet?


Men nu ska jag spela RollerCoaster Tycoon 2 haha har blivit helt beroende. Det fanns på ett internet café på Samos så jag och älskling började spela. Sen brände han som hade stället en kopida åt oss så nu kan vi spela hemma! Kommer säkert tröttna snart men just nu är det sjukt kul!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0