Stan & utgång

Hejhej!

Blir ett snabbt inlägg då jag strax ska iväg in till stan med älskling och köpa hans jacka samt kolla på jeans och småsaker till mig!

Gårddagskvällen var trevlig. Blev middag och en massa prat kom hem runt halv ett och somnade obedelbart haha.
Senare ikväll ska jag hem till Natta där även Jenny är. Vi ska förkröka och fixa oss och sedan ska vi hem till Linn på hemmafest. Hon hade tydligen fått FF. Så sedan lär vi bli där hela kvällen.Får hoppas de blir lyckat.



Gårddagens outfit, hatar mig själv på bild blöö!

- Väska, WEDINS.
- Jeans, CUBUS.
- AA fodral.
-Kofta, CUBUS.
-Pumps, Dinsko.
- Skinjacka,VIVALDI.



Nu drar jag trevlig Lördag alla!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0