UGGS ELLER INTE UGGS?



Det är frågan...

Själv har jag haft något emot dessa skor ett tag nu men har svårt att besluta om jag älskar eller hatar skomodellen? Ett par skor som ser ut som ett par enorma tofflor? Eller snygga stövlar?
Rycktet om dessa skor har ju spridit sig som elden och nu ska alla ha dessa. En del är emot andra för men fler och fler bli för. När vintern närmar sig så kan man iofs inte neka till att desa stövlar gör så man slipper frysa om dom små fossingarna för dom är ju fullproppade med gosigt ludd och håller dina tår varma och torra!
Om jag skulle köpa ett par av dessa så skulle de ju vara ett par svarta. Det beror på att jag har svårt att inte matcha haha. Min vinterjacka är ju svart samt dom flesta skor och väskor så ett par bruna skulle ju sticka ut lite mycket. Dom svarta tycker iofs jag inte ser lika mycket ut som ett par jätte tofflor heller. Skulle även ta den lite högre modellen också det pga toffel kännslan jag får.



Priset på dessa är 499:- ett pris jag kan leva med för dessa. Ej äkta då såklart men ser ju nästan precis lika dana ut.
Vill du ha dom gå till din närmsta EUROSKO butik =)



fann även dessa lite dyrare men med vitt foder.
(klicka på bilden för förstoring)

Love minna

Kommentarer
Postat av: Marie

alltid älskat uggs, underbart på vintern!

2008-09-07 @ 20:44:29
URL: http://marie88.blogg.se/
Postat av: Agnes

De är ju underbart sköna och jag har haft flera kopior, har ju såklart inte råd med riktiga. Men de är fan underbara. Kanske inte i dalarna dock :P

2008-09-08 @ 01:43:19
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0