Uppdaterar nu!

Hej hej!

Minns inte när jag skrev sist men det var iaf någon dag sedan. Har verkligen inte haft tid att skriva något men nu sitter jag iaf här i några minutrar. Det har redan hunnit gå 2 dagar av arbets veckan och det känns super skönt, "bara" 3 dagar kvar till helg. Längtar sjukt mycket till kryssningen nu ska bli grymt kul att få åka iväg några dagar och festa. Igår var jag inne istan efter jobbet och shoppade lite. Köpte en stor stickad halsduk från Indiska som jag ääälskar, super mysig och varm vill ha en till i en annan färg men får se om jag köper det. Hittade även en ny party klänning som jag ska spara till kryssningen dårå hittade den på Vero Moda ska fota den sen så får ni se. Sen köpte jag även ett par vita benvärmare, fint att ha i stövlar. Efter stan åkte jag hem till älskling och åt middag samt såg Top Model, är bara 2 avsnitt kvar nu sen är det slut har faktiskt tyckt om årets säsong fast det är ju väldigt likt dom andra men har varit noggran och sett vaje avsnitt lättare att följa då.

Idag hämtade älskling hem bilen så nu är vi inte lika låsta längre. Ska hem till mig där det blir middag, duscha och Top model samt sooova!
Har inte mycket mer planerat denna vecka, har känt mig lite små förkyld och är rädd att det sla bryta ut om jag anstränger mig för mycket så jag har hoppat över gymmet.
Får se vad som händer i helgen, ska iaf med älskling till ett köpcentrum och shoppa lite. Vill hitta ett par gråa jeans, nya pumps, nya boots (perfekt nu på hösten) samt en oversize stickad tröjja som går att knäppa fram, slipper dra över huvudet då.
Längtar även  till på Måndag då jag äntligen ska få håret fixat, hoppas att det blir bra till kryssninge hha!

                

Dessa två prövade jag igår kommer från skobutiken DNA, älskar bägge får se vilka det blir =)

Måste åka nu, Love minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

Omg, jag brukar sällan hålla med i eran skosmak (ta inte illa upp, men du vet att smaken är som baken xD) men de vänstra .. de vänstra ... JAG ÄR KÄR :'D !!

2008-09-30 @ 19:37:25
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: minna

Ja visst är dom helt underbara =)! super fina + varma i vinter XD kram

2008-10-01 @ 19:50:26
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0