Vill inte ha Måndag!

hej hej!

Gud vad det är skönt med helg, varför kan man inte alltid få vara ledig? Ni som fortfarande går i skolan ska njuta, jag vet att det är jobbigt med läxor och att ni vill tjäna egna pengar men jag lovar när ni väl börjat jobba och ska göra det tills ni är 65 vill ni bara tillbaka till skolbänken igen. Fatta ni har lov! Ni börjar sent med sent menar jag typ 08.00 jag börjar 06.00 måste upp 05.00! Ni behöver inte slita bara sitta och lyssna och göra uppgifterna och ni får dessutom rast varje timme jag har en kort fika paus sen lunch(?) ska jag fortsätta haha? nej men jobba suger och det ska jag göra resten av livet...fuck it...

Ja ja igår blev det krogen. Åkte somsagt hem till Malin först och vi sminkade oss och förkrökade lite sen mötte vi upp Sandra och åkte in till Nivå 22. Där förkrökade vi tills vi var lite gladare haha sen blev det 360 som nu ligger på Götakällare. Dom har verkligen gjort det snyggt där, 3 stora dansgolv och lika många barer. Sjukt bra musik riktigt drag ska lätt dit igen! Kvällen slutade väl lite olyckligt igen men tror att det ska bli bättre nu haha säger inget mer än så. Slutade med fyllekäk på 7-eleven (har bytt ut donken) sen bar det av hem. (bilder kommer)

Idag var jag i stan med Sandra och Malin, Köpte dock inget till mig själv eller betalade Malins boomerang jacka för hennes kort inte funkade men fick såklart tillbaka det sen. Sandra köpte även hon en ny vinterjacka en fin röd Everest. För mig blir det ingen ny köpte ju min förra året haha men kanske nästa om man har råd då.
Åkte sedan hem till Malin och åt middag samt såg på Spider man 3. Var kul att umgås bara hon och jag var ett tag sedan(!) Kom nyligen hem hit till älskling och vi ska bara kolla TV och sova. Är så sjuuukt trött från igår så det ska bli skönt!

Imorgon ska vi nog iväg till Stinsens köpcentrum och shoppa lite om man hittar något. Sen på kvällen ska jag färga håret på älskling hihi det ska bli intressant. Sen blir det jobb på Måndag I HATE MONDAYS!

Ha en fortsatt trevlig helg, Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0