Äntligen hemma igen!

Ja herregud vad man har stökat nu i fler veckor. Hatar att bo i en väska känns inte som om man har någon koll alls på vart allt är. Men nu har vi äntligen flyttat tillbaka till lägenheten igen. Var otroligt skönt att vakna här imorse och bara ha 10 min till jobbet.

Självklart finns de massor kvar att göra, men nu är de iaf mest roliga saker. Ska måla köket och tapetsera en fondvägg, åka till Ikea och stor shoppa saker! Har ju trotts allt 6000kr i presentkort där. Sen vänta på att soffan ska komma hem och köpa ett badrumsskåp. Måste ju även lämna in köksluckorna på ommålning men sen efter allt de kan vi se oss som klara. För tillfället iaf! Sen ska jag bara njuta av sommaren i våran nyrenoverade lägenhet med sjukt billig hyra och spara massa pengar så man kan steka i thailand nästa vår i en hel månad! 

Men nu måste jag även börja ta tag i körkortet, så imorgon är de jag som knatar till första bästa körskola och bokar in mig. Kan inte hålla på och dra ut på de här längre. Vill ju verkligen ha körkortet!

Har lite bilder från i Fredags. Drog ju på studentskiva med Malin och Sandra. En otroligt lyckad kväll kan jag tala om! Super bra förkrök och en  helt galen krogrunda på det. Kändes bättre än på länge men de berodde på flera andra saker som jag inte tänker skriva här. Bara att jag är så glad att jag har fått träffa två så underbara vänner som dom! Och att jag är så lättat att klumpen man burit runt på i magen äntligen släppt.


Jag hade lösnaglar på mig, super fina bästa märket jag köpt! Lätta att sätta på och ta bort, höll hela helgen.


Malin dansade och sjöng!


Jag hade min nya klänning på mig, farligt sexxig grr! haha!
Syns det att jag klippt mig förresten? Vågade ju gå och göra de tillslut. Slingade också så nu är de lite ljusare igen.


Sandra hade ett snyggt färgglatt fodral och va AS TAGGAD!


Här va de dax att dra vidare mot krogen April! ;D

Resten av helgen var jag tyvärr sjuk. Fick ont i halsen på Lördag morgon ja kom ju hem när de ljusnade haha!
Så alla mina krafter gick åt till att bära saker till lägenheten.

Denna vecka är det åter bara 4 dagars arbetsvecka, hurra! Och på Torsdag är de ju valborg. Har köpt en billjett till en spelning som min kusins arbetskollegas nånting spelar på haha men ska gå dit med henne och en till tjej. Blir nog skojj. Får se om man blir där hela kvällen sen. Valborgskvällar brukar ju bli helt galna, så aa hha!

Men nu sitter jag här i lägenheten och latar mig, ska laga makaronipudding sen. De enda jag saknar är en ballkong. Hade vairt perfekt att sätta sig där nu med en bra bok och sola! Men när vi är klara i den här lyan kommer den vara så fin så vi kan byta till oss kunga slottet HAHA! Ne skojja, men en tvåa med ballkong iaf YES YES!!


JUSSTEE...missade fikat med Agnes i Söndags :(:( ledsen..men hon flyttar hem 1 Juni sa en liten fågel i mitt öra så då är hon hemma igen! :D


Kommentarer
Postat av: Malin

<3

2009-04-27 @ 20:21:28
Postat av: Agnes

Det var jättesynd att vi inte hann träffas, men snart är jag Huddingebo igen och då kan vi leka ^^ Plus att minna får pussa på min häst också :D XD

2009-04-30 @ 14:30:14
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0