Börjar se ljuset i tunneln!

Hej!

Nu var de ett tag sedan man skrev igen. Har ju fullt upp hela dagarna men kan iaf säga att man börjar se ljuset i tunneln.
Idag målade vi andra strykningen i halva badrummet. Imorgon är sista strykningen sen är det klart! Var tvungen att vänta med 2 väggar då spacklet inte hunnit torka riktigt men somsagt imorgon är de bara att köra på.
Känns så otroligt bra att vi snart är klara med renoveringen. Idag tänkte jag tillbaka på allt vi gjort och de är så otroligt mycket de märks att vi jobbat på bra fort. Så i slutet av veckan kommer vi flytta hem igen, längtar!

Har ju inte haft tid att umgås med någon heller på typ 2 veckor. Men igår åkte jag iaf hem till Sandra och umgicks lite med henne. Stekte pannkakor och snackade. Finns en hel del att prata om när man inte setts på länge! Senare på kvällen åt vi Ben&Jerrys med jordgubbar. Älskling hämtade mig vid 00:00 sen åkte vi till mina föräldrar och sov. Hade en super mysig kväll hos henne, tack gummsan!
På Fredag ska man på studentskiva. Är Malins kusin som ska ta studenten så då blir de party! Så har något att se framemot.
Ska även våga gå till frisören nästa vecka. Vissa har tandläkar skräck men jag har frisör skräck. Hatar att gå dit. Men mitt hår är så slitet och vill verkligen få de slingat så måste. Ska försöka att inte han några förväntningar alls. Alla frisörer tror ju dom vet bäst och lyssnar inte på hur man vill ha de så klipper dom bara! Men denna gång ska jag vara stenhård på hur mycket dom får klippa bort. Hoppas hon lyssnar. Vet iofs inte vilken frisör jag ska gå till än men men..

Åh vad jag längtar nu tills vi får flytta in till lägenheten igen. Nu kommer vi ju börja inreda och de är de roliga. Har ju redan köpt soffa men de finns en hel del annat som behövs. Bla nytt badrumsskåp, handdukshängare, barbord + stolar, soffbord, mattor, lampor m.m. Ska bli skönt att få göra de så som vi vill ha det! Vårat hem, tillsammans.

Nej nu är de dax att ta en dusch sen hoppa i säng. Imorgon är ju första dagen me de nya schemat och alla andra förändringar som sker på mitt jobb. Får se hur de går!

       

Kommentarer
Postat av: saddie

Tack desamma, alltid lika kul att ses! Vad sugen jag blev på att ha lockigt hår när jag såg bilden!!..

2009-04-19 @ 20:54:39
URL: http://saddie.blogg.se/
Postat av: Sainmaa

Ska bli så kul att se förvandlingen :) Kan dessutom rekommendera frisörsalongen ibi som ligger nära er, på birkagatan. :)

2009-04-19 @ 21:47:22
URL: http://sainmaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0