Målar mästarna, eller(?)

GUD VA SKÖNT MED HELG!!

Sitter just nu hemma, har ätit middag tack och lov var så sjukt hungrig. Resten av kvällen kommer spenderas framför TV:en. Kanske tar en bastu också skulle nog behövas efter denna arbetsvecka. Man känner sig så ren efteråt!

Dagen har varit bara bra. Fint vår väder så har inget att klaga på. När jag slutat blev de till att jobba vidare i lägenheten. idag kom vi igång ordentligt, super kul! Har målat en vägg fast bara en strykning, kommer måla en eller två gånger till sen men vill först se om tapeten duger som underlag eller om den kommer bubbla och släppa för mycket. Får hålla tummarna att den inte gör de, för annars måste vi riva ner allt! Som sagt så har varken jag eller älskling målat innan haha så de va lite kul var typ färg överallt och vi fick gissa oss fram hur vi skulle göra, men de såg bra ut. Efter det här kommer vi nog att vara målar mästare!

Imorgon är de Lördag. Ska först sova ett bra tag orkar inte stressa. Sen kommer vi åka in till stan och fortsätta. Ska försöka hinna måla en strykning i hela vardagsrumet (om tapeten duger) samt måla klart den väggen vi började på idag!
De ska tydligen bli super fint väder imorgon så har egentligen lust att vara ute och göra nått istället för att vara inne och måla. Men nu är de som de är och jag vill ju få de klart!
När vi känner oss klara med målandet imorgon kommer jag åka hem till Malin. Där kommer de vara förkrök och iordning fixande innan vi drar ut. Ser verkligen framemot det! Får se vart vi drar bara. Är sugen på antingen Toxic eller Magenta. Skulle tydligen vara bra drag på de sist nämnda och de är dessutom mindre ny blivna 18 åringar där men vi får somsagt se.

Nu ska jag njuta av kvällen =)


Kommentarer
Postat av: Sainmaa

Det löser sig säkert, både med lägenheten och hyn... :) Men jag skulle nog kunna hinna med en fika nästa vecka, hur gör du i påsk? hemma eller?

2009-04-03 @ 22:10:04
URL: http://sainmaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0