Onsdag

Hade en super trevlig eftermiddag tillsammans med Malin. Gick och fikade/ åt middag på ett café i Huddinge. Satt sedan kvar där tills dom stängde och snackade. Åt varsinna lasagne och provade chai latte som var hur gott som helst! De kommer bli de man beställer in i framtiden istället för vanlig café latte eller så.
Promenerade sedan runt ett tag i centrum och kikade lite. Köpte e ny mascara och lite lösögonfransar (beroende). Är sugen på att ha lösnaglar denna helg med men borde låta naglarna vila. Vill även ha ett par nya hööga klackskor samt ett par gladiator sandaler + ett par tyg skor och sköna ballerinas haha! Fick skoskav av dom jag hade idag AJ AJ så dom kommer jag inte använda igen.


Love You darling<3<3

Åhh jag vill vara brun, fräsch samt ha långa fina naglar och långt hår + vara utvilad! Precis som på bilden, sådär snygg blir man bara efter 2 veckor i Grekland!!

Disskuterade även att kanske dra ut på Fredag om alla har lust och ork. Var så kul förra Fredagen så nu kör vi igen. Men först ska Valborg firas imorgon så därför borde jag gå och lägga mig nu så man orkar vara uppe.


Kommentarer
Postat av: Malin

Sandra hade nog inte lust att gå ut på fredag :O men jag vill ut och parta :D skulle vara kul att testa Ice igen och porrstången, haha :D <3

2009-04-29 @ 21:14:03
Postat av: minna

okej va synd:/

Ja men de tycker jag också! Men vi kan väl höras imorgon så får vi se om vi drar ut eller hur de blir ;D Ja, Porr sture/sexy Arne måste ju besökasXD<3

2009-04-30 @ 15:29:08
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0