Onsdag

Nu ska jagstrax gå och lägga mig här hemma hos mamma. Är helt slut så behöver en ordentlig natt med god sömn!
Men först tänkte jag skriva lite kort om dagen som varit.

Vaknade imorse och fick skjuts ända till jobbet av älskling, så himla skönt! Vädret var fint och plusgrader så satte på mig skinnjackan. Underbart att äntligen slippa vinterjackan. Allt på jobbet gick snabbt och smidigt som de brukar på Onsdagar så fick gå vid 13:30. Älskling skulle komma in till stan och möta mig vid halv 3 så jag knatade runt lite på Kungsholmen. Kikade i inrednings butiker m.m, finns så otroligt mycket fina saker jag vill ha!
Åkte iaf till lägenheten sen och så kom älskling nästan direkt efter. Vårat vardagsrums golv har blivit skit fint! Blev som ett helt nytt rum och både jag och älskling är jätte nöjda. När vi beundrat golvet en stund satte vi igång och tejpa lister samt täcka golvet med papp, ingen färg på nya golvet!! De tog väl 1 och 1/2 timme att pyssla med det. Sen kände vi att vi inte kunde göra så mycket mer för stunden så vi åkte till soffcenter och kikade på soffa och annat. Men vi är fortfarande kära i den från EM-möbler och den var så mycket skönare än alla dom vi prov satt på soffcenter. Fast vi får se hur det blir!

När vi var klara åkte vi hem till mina föräldrar och så vart de middag. Nu har jag duschat och hängt tvätt så nu blir de att hoppa i säng. Imorgon efter jobbet ska vi spackla, klistra fast lösa tapet bitar och tejpa alla lister i hallen. På Fredag börjar vi måla!!

God natt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0