Pannkakor ikväll!

Hej.

Solen fortsätter skina och man bara njuter får verkligen hoppas att våren är här för att stanna.
Dagen har gått snabbt som tusan. Var relativt lätt på jobbet så slutade 13:15. Då kom älskling och plockade upp mig och så åkte vi till en färgbutik som skulle sälja den där speciella limfärgen. Men när vi kom dit och pratade med en som jobbar där så sa han att man tydligen inte alls bara kan stryka på ett till lager limfärg utan de kan sluta med att taket ändå bubblar och faller sönder. Så nu har vi tröttnat, de blir till att tvätta bort all den där jäkla limfärgen så vi kan använda oss av vanlig färg sen! Åkte därför till Jula och köpte först oljefärg (som grund efter man tvättat bort limfärgen) samt vanlig takfärg och även mer av den vanliga väggfärgen vi använt oss av hittills. Blev även lite lackfärg har nämligen tänkt måla om våran TV möbel från svart till vit, får hoppas de blir snyggt! Efter det åkte vi till Heron city och hämtade ut älsklings dator på Media Market då den blivit reparerad. När vi tillslut var klara var klockan 16:00 så då kände vi inte för att åka tillbaka in mot stan och börja tvätta bort färg. Så vi åkte hem! Men nu har vi ju äntligen allting som behövs för att fortsätta så nu blir de till att köra stenhårt resten av veckan. Vill verkligen kunna flytta tillbaka in snart.

Ikväll ska jag steka pannkakor med sylt och grädde. Det lär bli super mumsigt, älskar pannkakor! Senare blir de bara TV och slappa innan de är dax att sova igen.

Kommentarer
Postat av: Sainmaa

Jag förstår. Jag ska nog mest ta det lugnt i påsk tror jag, syrran fyller trettio också.



Men jag förstår att ni vill bli klara med det där så fort som möjligt. Så visst kan vi försöka med en fika kommande vecka i stället, du kan ju höra av dig när du börjar få tillbaks ditt "vanliga liv", kanske lite lättare då :) Krams

2009-04-06 @ 21:05:12
URL: http://sainmaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0