Ska snart iväg!

Hej,

Ja jag ska snart sticka iväg, fast jag precis kom hem haha. Eller snart och snart är väl ca 1 timme kvar. Åkte inte direkt hem efter jobbet utan vandrade runt lite i Västermalmsgallerian. Hittade dock ingenting.
Men snart dårå så ska jag åka till Huddinge och fika med Malin. Ska bli trevligt! Alltid kul att hitta på något efter jobbet blir så trist att bara sitta hemma. Så vi ska ses en stund sen måste jag väl hem och sova i tid så man orkar vara vaken lite imorgon. De är ju valborg!

Igår träffade jag min kusin. Var ett tag sedan vi sågs nu, har ju haft fullt upp med allt. Så vi promenderade på Götgatan bort till medis och satte oss sedan på en uteservering och åt middag. Underbart att äntligen kunna sitta ute och njuta! Var riktigt god mat och ett mysigt ställe så kommer säkert gå dit igen nångång.
När vi varit där ett tag gick vi bort till skatteskrapan. Gick sedan upp några våningar till en bar som hette Imperiet. Där tog vi varsinna drinkar och satte oss och babblade några timmar till. Även de var ett super trevligt ställe! Lagom hög musik och goda drinkar. Blev en ganska så tidig kväll kom hem runt halv nio. Men vi kommer ju fira valborg ihop imorgon så då kommer vi ju vara ute dessto senare haha!

Så de är väl de jag pysslat med förutom att jobba dårå. Skönt att de bara är en 4 dagars vecka igen! Hoppas de är sol på Fredag för då ska jag ta och lägga mig och sola någonstanns. Har inte haft någon tid att göra de än så är helt likblek.
Men vi får väl se hur pass pigg man är efter valborgskvällen!

Har lite pankik över vad man ska ha på sig imorgon men de löser sig. Blir iaf middag runt sex/sju någongång sen åker vi till spelningen och ser hur de är där. Lär nog bli trevligt!



En läskig bild på mig som jag tog i cam, haha! Hade lite tråkigt just då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0