Ska stupa i säng nu!

Hej hej!

Glad Påsk!

Känns inte som om de är påsk eftersom jag inte har varken påskpyntat eller gjort något annat påskigt för den delen haha förutom att äta godis iofs men de tycker jag sker helt vanliga helger ändå.
Jag är mest tacksam över att jag är ledig imorgon och får sova, tänk att man kan villja göra de så himla mycket. Minns när man klagade i skolan om hur tidigt man började och så långa dagar man hade(?) jag skulle kunna döda för att få ha schemat jag hade i gymnasiet igen. Börja typ 08:40 och sluta runt 14:00, JA TACK!

Men nu är det iaf bara 1 vecka kvar innan vi får våra nya arbets tider. Då får jag äntligen börja 06:45. De låter säkert tidigt men om man börjat 06:00 i ett år så är 45 min  sovmorgon ett mirakel!

jaja slut gnällt om tider och blabla. Idag var de ju jobb dårå iaf men dagen gick fort. Kom till lägenheten runt 13:30 och började måla. Älskling hade jobbat natt så han skulle sova lite extra men han kom in till stan vid 14:30. Vi gjorde sedan en andra strykning av alla väggarna i vardagsrumet. Tyvärr kommer vi bli tvugna att göra en till för att de ska täcka ordentligt. Dålig färg!
Men när vi tillslut var klara med det gick vi ner och åt på restaurang. Finns en liten mysig precis nedanför där vi bor. Dom har super god plankstek så de åt jag iaf! Efter vi ätit middag åkte vi till Bauhaus och köpte färg till hallen. Ska pröva ett nytt märke och hoppas på att den funkar bättre.

Resten av kvällen har vi varit hos mina föräldrar och slappat. Var och hämtade ut mina nya skor från Halens också, gud så fiina! Är verkligen helt kär i dom. Tyvärr var de ju dessvärre fel storlek såklart, blir typ alltid fel när man beställer via nätet utan att kunna pröva! Men men....ska skicka tillbaka och byta till mindre får bara hoppas att de finns kvar i den storleken.

Nu ska jag nog strax gå och sova, är super trött! Älskling jobbar natt igen men han kommer hit imorgon när han går av sitt pass. Alltid lika mysigt att känna någon som kryper ner under täcket och gosar tätt intill, då känner man sig så trygg och älskad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna förklara en sak för mig? När jag tex söker på din blogg i en ny flik på datorn kommer ju din sida fram där uppe på sidan. Men det står bara minna och inte minna89. Hur har du fixat det?

2009-04-10 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0