Snart helg!

Hej hej!

åhh vad jag vill ha helg nu längtar som tusan.  Har ingen lust alls att gå upp 04:45 imorgon och jobba uhäää...får helt enkelt försöka tänka pengar, pengar och mer pengar!!

Älskar verkligen att våren har kommit det är ju så otroligt mysigt ute just nu. Solen skiner, alla är glada och fåglarna kvittrar. Hela staden verkar vakna till liv efter vinter dvalan.
Själv har jag först jobbat idag, de flöt på. Sen åkte jag till lägenheten och mötte upp älskling vi har sedan spacklat och fortsatt tejpa allting. Tror de här kommer bli bra, hoppas på det iaf! Imorgon ska vi börja måla i taket och slipa på ojämnheter. Varken jag eller älskling är några direkta experter på de här med målning haha så vi får se hur bra de blir. Men de känns kul att få de gjort tillsammans, blir mer som VÅRT hem då. Har iaf fått lite tips från bla Sandra som jobbat med målning så de lär gå bra.

Efter vi varit i lägenheten åkte vi till Finlandia i Järfälla och tittade på en soffa. Den var mycket billigare men tyvärr var den för liten och inte lika fin som den andra från EM. Dom hade däremot massa andra fina möbler, mattor och prydnader så lär åka tillbaka dit en annan gång.
Sen bar det av hemmåt. Bor hos mina föräldrar inatt och imorgon natt med sen på Lördag lär vi sova hos älskling då jag ska ut med tjejerna på kvällen. Blir närmre hem då!
När vi kom hit åkte vi och åt kinamat och nu har vi äntligen kommit hem. Ska snart gå och fixa mig för natten! Min hy har börjat jävlas med mig igen? vet inte varför. tycker jag sköter om den efter alla regler och lagar men den vill inte sammarbeta. Får hoppas det blir bättre till helgen!

Kommentarer
Postat av: Sainmaa

Vad kul att ni kommit igång, äntligen va? :)

Dags för en fika på uteservering snart, eller vad säger du? För övrigt är min hy också katastrof just nu, kanske beror på väderomställningen?

2009-04-02 @ 22:30:46
URL: http://sainmaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0