Sugen på nya kläder!

Åhh jag vill ha nya kläder, haha jag som precis köpt soffa och färg för massa pengar. Men jag kan inte tröttna på shopping. Åkte in till stan idag bara för att självplåga mig lite. Gick runt och klämde och kände på allt jag INTE fick köpa. Tog med mig lite och provade stog och tittade mig själ i spegeln läääänge innan hag tog av plagget, hängde de fint på sin galje och lämnade kvar allt i butiken....

Blä önskar jag va rik, fast då skulle man ju säkert inte vara tillräkligt rik ändå men om de ändå kunde ploppa in kanske 1000 kr på mitt konto före Fredag så jag kunde köpa en ny klänning och kanske ett par fina skor??

För att sedan fortsätta plågandet har jag ju självklart hållt på och kollat in typ ALLA nätbutiker som finns, såklart hittat en massa man vill ha men som man inte kan beställa. Tror jag måste gilla de här med allt suktande(?)
Var så otroligt när att klicka hem en klänning från Nelly alldeles nyss. Skulle så gärna villja ha den på Fredag!! Men tyvärr stog de inte när den isåfall skulle levereras innan man betalt så då fick de vara....

           
Den här höll jag på att klicka hem, farligt, farligt!

Jaja slut gnatat om mina shoppoholic ryck. Dagen har iaf varit körig som tusan! Allt va nytt på jobbet och allt hände i fel ordning så de va helt enkelt upp och ner. Men på något magiskt vis va vi snabba ändå och fick gå klockan 14:00, 50 min innan vi egentligen slutar. Då sprang jag hem till lägenheten och målade i badrummet. Nu är de snaaart klart. Ska fixa klart imorgon och sen är de bara lite strykningar kvar på TV-möbeln innan de är dax att flytta tillbaka.
Stog och beundrade allt idag i min ensamhet och kände LYCKA, lycka över att äntligen få trivas och fyllas upp av hemma kännslan. Jag vill hem NU!

Efter målandet åkte jag somsagt till stan en snabbis eftersom älsklings kurs inte slutade förrens 17:00. Mötte upp honom i Gullmarsplan och sen åkte vi hem till mina föräldrar. Har sedan grillat och umgåtts innan vi förflyttade oss in i mitt rum. Nu ska vi strax gå och lägga oss. Behöver mycket sömn en vecka som denna!

Kommentarer
Postat av: saddie

Den är sjukt snygg! Men du har redan många sjukt snygga klänningar så de är bra att du spar! <3

2009-04-21 @ 20:43:39
URL: http://saddie.blogg.se/
Postat av: Agnes

jag är likadan som du när det gäller det där - springer runt i affärer och klämmer och känner, glor i internetbutiker osv XD skillnaden är att du gör dt med kläder - jag med hästsaker XD agnes is a nerd!

2009-04-22 @ 08:48:16
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0