Underbar dag!

Halloj!

Ja jag har verkligen haft en underbar dag, njutit till 100% av att få vara ledig!

Dagen började med att älskling ringde och väckte mig 08:30 då han snart var framme och ville att jag skulle gå och öppna åt honom (han hade jobbat natt), så de gjorde jag. Möttes av att solen sken från en klarblå himmel och de va flera plusgrader ute redan. Älskling somnade omedelbart medans jag låg där as pigg och utvilad. Så jag gick tillslut upp vid halv tio. Gjorde en stor god frukost, ingen annan hade vaknat så jag kunde pyssla i min ensamhet. Duschade och satte mig och solade på altanen med några inrednings tidningar.
Mamma kom sedan upp vid halv elva och sen kom min styvfar upp vid 12. Älskling väckte jag vid halv 2!

Vi åkte sedan in till stan och fortsatte i lägenheten. Nu är äntligen vardagsrummet färdigt! Drog bort all tejp de sista vi gjorde och allt blev så himla fint! Stolt!
Nu på kvällen har vi ätit en god middag. Blev årets första grillning, väldigt härligt! Just nu står älskling i duschen men när han är klar ska vi sätta på Madagaskar 2 som vi varit och hyrt. Älskar ettan men vi får se hur bra tvåan är.

Imorgon blir de till att fortsätta i hallen och lite smått i badrummet. Sen senare på eftermiddagen ska vi på påskmiddag hos älsklings föräldrar. Lär bli där några timmar och sen får vi se vad vi hittar på. Men blir nog bara att åka hem och slappa. Tar på kroppen att stå och måla och måla hela dagarna.

På Söndag kommer vi fortsätta renovera och sen blir de mer påskmiddag på kvällen men då är de hos min pappa.
På Måndag ska vi försöka vara i lägenheten från morgon till kväll och även äta middag där så man kan jobba på hela dagen. Vill verkligen försöka komma så långt som möjligt nu när man ändå är ledig!


Min outfit en kväll förra sommaren, gud va jag vill kunna ha bara det och en skinnjacka över snart!

P.S idag tog jag fram det första paret av mina ballerina skor. Gud så härligt de va att slippa strumpor och instängda stövlar. Vår och sommar kännslor, YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0