Vardagsrummet färdigt!

Hej!

Ja all min fritid denna helg har gått till att måla i lägenheten samt äta påskmiddagar haha men nu har jag tid att skriva en snabbis.

Är just nu hemma hos älskling, kunde inte sova så jag beslöt mig för att koppla in vår bärbara så nu får jag äntligen skriva från den igen!
Somsagt så har vi äntligen blivit klara med vårt vardagsrum och det blev ricktigt fint. Gud vilken förändring! Så nu har vi  satt igång med hallen. Har tejpat och pappat samt slipat och spacklat allting så idag ska vi börja måla. Sen i veckan blir de badrummet och när de är klart flyttar vi tillbaka in igen. Kommer måla köket också men de kan vi göra medans vi bor där.

Förövrigt har vi varit på två mysiga påskmiddagar, En hos älsklings föräldrar samt en hos min pappa med familj. Älskar verkligen sill måste börja äta det oftare än bara vid högtids tillfällen!
Sen har vi även tryckt i oss en hel del godis så nu sprutar de nog snart ut genom öronen på oss haha.

Nu på morgonen ska vi äta frukost, tror vi ska beställa hem pizza hehe. Sen ska vi åka till EM-möbler och besälla soffan. Var dit igår igen och prov satt m.m och vi båda är helt kära så nu ska vi köpa!
Vi ska även ta oss till Bauhause och köpa mer färg till badrum/kök samt lackfärg till köksluckor och TV-möbeln. Sen åker vi till lägenheten och målar någon timme innan vi drar hem igen.

Senare ikväll blir vi här hos älskling. Ska väl ta oss i säng tidigt för sen blir de jobb igen resten av veckan!


Färdigt målat vardagsrum!




Känner mig verkligen så snygg när jag målar haha!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Bergabyxorna <3 :D mina är ... inte sådär fräscha x'D

2009-04-14 @ 09:38:56
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: ensara

vad smal du har blivit minna :O!!!!

2009-04-14 @ 16:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0