VILL INTE MÅLA MER!

Ne nu är jag trött på att måla, kan det aldrig bli färdigt??

Idag gjorde vi tredje strykningen i hallen. Men dessvärre syns ju tapeten fortfarande igenom så får bli en FJÄRDE strykning. Blä vilken sugig färg vi använder oss av haha!
Har även målat en andra strykning på TV-möbeln samt städat rent i badrummet. USCH va äckligt de va under badkaret, tror nog att de aldrig blivit skurat där förut uhhh. Hatar gammalt hår och snusk, vidrigt! Men nu är de iaf rent.
Imorgon ska vi måla de sista i hallen sen sätta fart i badrummet. Hopps på att allt kan vara klart efter helgen men vi får se....

Idag hade jag även jobba bra dag så slutade redan 12:30 ibland älskar jag mitt jobb. Men nästa vecka blir de körigt när de nya schemat ska börja rulla. Vissa börjar 07:30 och andra 06:45 sen är de massa andra förändringar så innan alla vet ricktigt hur allt funkar kommer de vara hysteri haha. Så njuter av dom sista slappa dagarna.

Vi var även föbi Bauhause idag...igen. Köpte mer färg samt kollade på en tvättkorg vi vill ha. Super fin måste bara mäta så den passar *hoppas*. Just nu hamnar alla mina pengar samt besparingar på den här renoveringen. Saknar att kunna shoppa kläder och saker faktiskt men detta är nödvändigt. Var inne på en internet shopping sida diag som hade en MASSA fint jag vill ha....men måste koncentrera mig på de här nu! Inga kläder....

Hoppas ni haft en bra dag, underbart väder iaf hoppas de håller i sig veckan ut! härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0