trött & seg

halloj,

Helgen bestog av Dop och grillfest på Lördagen. Var en väldigt trevlig dag hade tur då de regnade när vi var i kyrkan men sen var dte fint väder resten av kvällen så vi kunde vara ute och äta.

I Söndags var jag och älskling iväg och köpte nya handtag till våra köksluckor. Lämnade in dom på ommålning i Måndags så nu håller vi tummarna på att de blir bra. Ska få tillbaka dom inom 2 veckor.

Ikväll går älskling på sina nattpass igen och jobbar fram till nästa Tisdag. Så blir PF (pojkvänns fritt) här i helgen haha!

Imorgon efter jobbet ska jag gå kursen Risk 1:an på trafikskolan. Den är 3 timmar lång precis som teorikurs lektionerna. Men får hoppas att dom har något intressant att säga dårå.
Efter det ska jag träffa min kusin Lina. Var ett bra tag sedan vi sågs nu så ska ha en mysig kväll hos mig med middag och tjejsnack. Ska bli kul att visa upp lägenheten för henne nu när vi gjort om så otroligt mycket!

Nu ska jag sätta mig och plugga körkorts teori...blöö! Så otroligt trist kapitel om bilens delar arrghhh kommer somna med näsan i boken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu tycker ja att du har blivit dålig på att uppdatera.. ja går in här varje dag och ja saknar att läsa inläggen!!

2009-08-12 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0