en dag kvar!

Hej!

Gud så slappt och skönt det var på jobbet idag! Allt gick så smidigt kom hem redan 13:15 idag(?) lyxigt!
Iofs var de lite jobbigt då jag hade den där starka gelen på mig så det kliade och sved i 8 timmar uusch. Men de var sista dagen på behandlingen idag nu ska jag bara sova med gelen var 3-4 natt. Ska bara tvätta och smörja in mig ordentligt däremellan. Tycker änsålänge att de har funkar. Dom har sagt att vissa finnar och porer kan återkomma när man slutar med behandlingen eftersom man använt gelen varje dag så när man slutar med den kommer huden i obalans. Men om någon vecka ska den ha hittat balansen mellan torrt och fukt med hjälp av produkterna. Så de är bara att kämpa på!

Om någon timme har jag tvättstugan. Blir stoooor tvätt nu innan dalarna. Allt ska tvättas. Passar på nu också när älskling är hemma orkar inte hänga sängkläder och allt själv! Sen senare blir det till att packa. Glömde även ett par vinterstövlar hos mamma men min styvfar ska ta dom till sitt jobb så älskling åker och hämtar dom sen. Dom är så varma kommer vara super att ha där uppe!

Imorgon blir det jobb på förmiddagen sen kommer älskling och plockar upp mig runt 12:00 så åker vi vidare upp och åter upp mot Dalarna och Sälen jippie!! Ska alternativt även möta Agnes på vägen också för en fika eller så. Hon bor där nu så måste ju passa på att träffas när man nästan är där haha =)

Nu ska jag börja sortera tvätten. Hoppas vädret kommer vara såhär hela veckan då är de underbart att sätta på sig slalomskidorna och glida nerför backarna!

Kommentarer
Postat av: Sainmaa

Ha en jättehärlig resa... vi hörs o ses när du kommer hem :) Kraaam

2009-02-09 @ 19:29:56
URL: http://sainmaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0