en mysig kväll

Natta åkte hem för någon timme sedan. Har haft en riktigt trevlig eftermiddag och kväll.
Mötte upp henne vid tåget runt 14:00. Gick sedan och handlade mat samt köpte med oss lite fika hem på ett konditori som ligger här i närheten. Blev sedan en massa snack vid mitt köksbord medans vi mumsade i oss onyttigheterna. Sen gick tiden super fort. Prat, prat och mer prat samt lite TV sen var de dax för att laga middag. Gjorde rotgrönsaker i ugn med stekt kyckling och bearnaisesås, super gott!  Var ricktigt trevligt att ses igen var ett bra tag sedan. Gav henne sedan sin väldigt försenade födelsedagspresent haha. Tack för en trevlig och mysig Onsdags kväll gumman =)

                                        

Nu känner jag mig tyvärr sämre huvudet är tungt och halsen gör ont. Så lär inte bli jobb imorgon heller. Lite jobbigt jag är ju inte så sjuk att jag är sängliggande men jag vet att o jag anstränger mig kommer de bli mycket värre än nu så är lite rädd för det. Mer än så händer inte för tillfället. Älskling kommer hem från jobbet om ca 1 timme. Ska nog gå och lägga mig alldeles strax brukar bli bättre av sömn.

Hoppas eran Onsdag va trevlig, dax för en kopp varmt te igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig ! <3<3

2009-02-18 @ 22:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0