en solig dag

Hej!

Vilket fantastiskt väder vi har fått! Älskar när de är soligt och fint ute man blir så pigg och glad då. Förhoppningsvis så håller det väl i sig under nästa vecka då jag och älskling ska till Dalarna och åka skidor!

Igår var vi iväg för att kolla på den där lägenheten. Men tjejen vi var i kontakt med hade varken lämnat någon kod eller telefonnummer. Men vi åkte iaf dit till klockan 16:00 då mötet var bestämt. Men väl där kom vi varken in i porten eller i kontakt med henne på något vis så vi åkte därifrån igen, utan att ha varit på någon visning (?) hm....
Ivilketfall vi hade tråkigt så då tog vi en sväng till Bromma och kikade in på Bauhause. Där hade dom en massa färgprover, tapeter, golv m.m! Tog med några prover hem så vi kan testa lite vad som skulle passa. Tror vi kommit överrens om ljusgrått i köket (super ljus grå) sen vitt i hall och badrum. Samt någon snygg tapet i vardagsrummet!
Efter vi varit dit bar det av hemmåt. Blev sedan egen gjord pizza haha gick ju inte så bra att baka ut degen utan kavel (?) men jag gjorde det bästa av situationen så den blev iaf riktigt god i slutänden.

Idag var de en skön dag på jobbet. Allt gick smidigt så kom hem redan halv 2! Älskling ska jobba natt men han börjar inte förrens halv 10 ikväll så då ska jag ändå försöka sova. Fram tills dess funderar jag på att gå och träna eller nått. Men är lite svårt då jag behöver ha den där starka gelen nu i 5 timmar i sträck, tror de kommer svida om man tränar och har den på iissch! Så vi får se....annars blir vi nog bara hemma. Har tänkt laga lax med potatismos och rom/dill sås ikväll. Lite sommrigt men älskar verkligen lax!

Just det igår kom ju Ä N T L I G E N mina fina bruna linser=) fick även med rengöring och lite smink prover. Ska testa dom någon dag!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0