en tjejkväll

Hej!

Snart kommer Sandra att ringa på dörren hon satt i bilen när hon ringde för en liten stund sedan.
Ska ha en trevlig tjejkväll bara hon och jag. Har inte bestämt vad vi ska göra men lär bli lugnt antingen hemma eller på något mysigt ställe i närheten. Själv känner jag nog för att köpa något gott och ta med hem och sen göra någon god efterrätt! Kanske se en film eller bara umgås.

Imorgon fyller älskling år, då blir de födelsedags fika med hans och mina föräldrar samt hans syster, svåger och deras bebis. Lär bli trevligt. På kvällen funderar jag och älskling på att gå ut och äta någonstanns och fira bara vi två.

På Söndag ska jag till skärholmen C med Sandra och ge henne sällskap. Kanske köpa lite nya vårkläder är så sugen på det! Får se om vi tar en fika där sen också.

Så ser min helg ut just nu fullproppad med trevliga saker!

Nu ska jag plocka undan lite mer här innan hon dyker upp =)

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0