fullt upp!

Hej!

Idag har jag verkligen haft fullt upp. Först iväg till jobbet blev en ganska så bra dag. Lätt på morgonen men något tyngre efter lunch men men då hade man iaf inte slitit ut sig på förmiddagen!
Efter jobbet åkte jag raka vägen hem och väckte älskling som jobbade natten till idag. Sedan åt han frukost och vi kollade på TV en stund. Stack sedan iväg och tittade på den där lägenheten. Väldigt fin men tyvärr lite för dyr hyra och inte riktigt så bra läge som vi vill ha! Synd då självaste lägenheten va ny renoverad och fräsch i övrigt.
Blev klara där ganska tidigt då vi inte skulle åka och hämta sko och hatthyllan förrens klockan 18:00. Så stannade till i Högdalens c och gick in på Kicks. Köpte då Gillete Venus nya rakhyvel med 5 blad, samt tillhörande rakgel! Nu ska man bli len som silke haha. Var kvar där en stund tills klockan blivit lite mer så åkte vi hem till tjejen och hämtade hyllorna. Var precis dom vi velat ha fast för ett lägre pris, perfekt!
Blir bara mer och mer sugen på att måla och fixa här hemma. Skulle vara kul att se förändringen! Men vi får se ska ju orka görat också. Tar ju inte direkt bara en eftermiddag att måla en hel lägenhet.

Nu på kvällen blev det en lätt middag och så såg jag Top Model. Ska strax hoppa i säng. Är så sjukt trött på mornarna spelar ingen roll hur mycket jag sovit på natten. 05:00 är helt enkelt för tidigt för att gå upp! Läängtar till April då får vi dom nya arbets tiderna.

Just det älskling fyller ju år på Lördag och jag har inte köpt någon present(?) men vet typ vad de ska bli måste bara hinna in till centralen och kolla runt,(inte för att de är så långt dit direkt).Tror jag ska ta och göra det imorgon efter jobbet!

         
          Nya rakprylar!



      och lite ny inredning =) mörk ek kommer passar perfekt till vita väggar och en snygg tapet som fondvägg.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Gud vilka fina grejor ni har köpt :D:D

Jag har parktik nästa vecka så jag vet inte riktigt mina tider än, antagligen onsdag men har planerat att boka in dig först och främst !!! Jag kan höra av mig på måndag, då vet jag !



puss puss <3<3<3

2009-02-04 @ 21:45:25
URL: http://nattanpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0