hemma från skidsemestern 09!

Hej!

Ja då var man hemma igen. Kom hem igår runt 18:00 efter en lååång bilresa.
Har haft det helt fantastiskt. Vädret har varit bättre än på mycket länge och det var massor och åter massor av snö.
ca -15 grader på dagarna och backarna var perfekta! Så har inget att klaga på.
På kvällarna myste vi i stugan. Spelade spel och kollade på film. Var länge sedan jag åkte så mycket skidor haha men såfort liftarna stängde på eftermiddagen längtade man till nästa morgon då man skulle få åka upp igen!
Har fotat en hel del bilder och lägger upp lite här, brukar ju vara så att en bild säger mer än 1000 ord.












Man kunde inte tröttna på utsickten!




Mötte några hundspann!






Blev mycket varmchoklad i våffelstugan!

Igår när vi kommit hem åkte jag till min Kusin Lina. Där var det tjejkväll med middag och lite melodifestivalen samt förkrök. Sen åkte vi in till stan och gick på den nya krogen Victoria. Hade det supertrevligt även fast krogen inte var den bästa. Bra musik och så men blir alltid trött på alla packade klängiga människor!
Mötte även en gammal tjejkompis där lite senare in på natten. Var lite blandade kännslor vet fortfarande inte riktigt hur jag ska bete mig men men de löser sig....kan ju inte direkt säga att hon har förändrats direkt tror inte de kommer hända heller. Lina och dom andra tjejerna åkte hem runt halv 3 men jag stannade kvar med S. Sen fick vi skjuts hem! Alltid skönt att slippa åka T-banan själv. Var iaf kul att dra ut på krogen igen och dansa, saknat det!

Nu ska vi strax iväg på visning av en lägenhet, ska bli spännande sen senare blir de middag och tidigt i säng så man orkar jobba igen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja, det var verkligen kul att träffas lite <3 Jag tänkte nästan sätta mig i en bil och åka till er i fredags men ja, det dök upp annat, som alltid :P



Oh, jag hoppas verkligen ni dyker upp snart, vore verkligen kalaskul!! <3

2009-02-15 @ 18:08:15
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: saddie

Varm choklad och bullar såg ju bara för gott ut!! men ja har redan ätit för mycket onyttigt i helgen... vi ses på tisdag <3

2009-02-15 @ 20:46:16
URL: http://saddie.blogg.se/
Postat av: Malin

Mysigt, vill också åka skidor! :D

2009-02-15 @ 21:42:31
URL: http://malinforsbergs.blogg.se/
Postat av: Natta

Gud vilka härlig bilder !

2009-02-15 @ 23:19:11
URL: http://nattanpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0