Ibland vill man bara försvinna

Hej!

Hemma från jobbet. Slutade tidigt idag med. Bra dag. Förutom att jag kommer få slita ihjäl mig imorgon. Hade sett framemot en lugn Fredag hatar att jobba skit hårt sista dagen före helg men men....

Gårddagskvällen var mycket trevlig. Lina kom hit och hälsade på. Bjöd på pizza och daimtårta. Daimtårtan var en gissning från min sida var inte säker på om hon gillade det. Men tydligen var det en favorit hos henne så de va tur. Älskling åkte till jobbet på kvällen så då satt vi här i soffan och babblade massa tjejsnack. Hur trevligt somhelst! Är verkligen glad att vi börjat umgås ordentligt. Gick och la oss runt 11 eftersom båda skulle jobba idag. Imorse smög jag ut runt halv 6 för att inte väcka henne vet själv hur jobbigt de är att bli väckt bara någon timme innan man egentligen ska upp. Tack för en mysig Onsdagskväll!

Nu ska jag väl ta något gammalt och dra över mig. Tror de är lite av en PMS dag idag tyvärr. Blev ju då inte bättre av att chefen berättar 1 sekund innan vi slutar att det kommer bli tungt för mig imorgon uhäää!
Han knappt träffa älskling nu heller. Han ska hjälpa en kompis att flytta är lite grinig för det också, vet inte varför. Hade önskat bara att vi kunde ta en lugn eftermiddag tillsammans när han äntligen är vaken! Men då ska han iväg....aja snällt att hjälpa dom iaf. Inte för att någon direkt hjälpte oss när vi flyttade! Fick släpa allt själva uppför 4 trappor.
Men älskling är ju alltid så snäll mot alla.

Gud vad gott det skulle vara med en stor bunke BEN&JERRYS
glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0