"ledig måndag"

Hej!

Ja idag tog jag mig en till ledig dag, inte så bra med tanke på att jag redan varit ledig 3 dagar förra veckan. Men de var iaf skönt haha. Ska till jobbet imorgon iaf!
Så jag blev hemma idag. Vaknade runt 11:00 och tog mig en skön morgondusch sen blev det frukost med gröt och fruktsmoothies. Ricktigt nyttigt. Runt 13:00 åkte jag och älskling in till stan för att fönstershoppa lite. Dessvärre blev de lite mer än bara fönstershopping för mig men men använde mig av presentkort från i julas så slösade inte mina egna pengar iaf. Vandrade runt ett tag och sen blev det fika, jag tog en räkmacka medans älskling tog en sallad. Super gott var de! Efter fikat vandrade vi runt ett tag till innan vi åkte hem.

Nu ska jag försöka packa upp min väska från Sälenresan samt laga middag. Sen blir de tidigt i säng så man kommer iväg till jobbet imorgon!



Allt kommer från Ginatricot!

- 3par trosor.
- Två kjolar.
- Ett armband på REA.
- Örhängen med pärlor så söta!


Imorgon blir de jobb sen på eftermiddagen ska jag gå och fika med Sandra på Gunnarsons´s. Där har dom ju världens bästa semlor =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väldigt bra klädsmak :) läser din blogg varje dag och ser vad du köpt:)

2009-02-16 @ 22:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0